בדיקת העסקה בראש ובראשונה נבדוק עבורכם האם העסקה שאתם נכנסים אליה אכן מתאימה לכם מבחינה מימונית. תפקידנו לומר לכם האם העסקה כדאית עבורכם או גדולה עליכם מבחינה כלכלית ולהביא לידיעתכם אילו הוצאות עומדות לפניכם בהווה ובעתיד שיהיה עליכם לקחת בחשבון על מנת שלא תקרסו תחת הנטל הכלכלי ולא תצליחו לעמוד בתשלומים. אנו נבחן את שווי הנכס אל מול ההון העצמי וסכום המשכנתא שאתם רוצים לקחת וכמובן נבחן את ההכנסות שלכם וכמה אתם יכולים להחזיר כל חודש. האם בעתיד הקרוב ההוצאות שלכם יגדלו כתוצאה מהרחבת המשפחה או להיפך, הילדים כבר יסיימו גנים פרטיים ונטל ההוצאות יקטן. לאחר ניתוח כלל הגורמים נסייע לכם להגיע להחלטה הכי נכונה עבורכם!


בניית תמהיל משכנתא מותאם אישית - לאחר שנבחן את גובה ההחזר החודשי שתוכלו לעמוד בו מדי חודש, נבנה עבורכם תמהיל בו ישולבו המסלולים המתאימים ביותר עבורכם וכמובן נתאים את התקופה והסכום לכל מסלול ומסלול.


מכרז ריביות - לאחר שנסגרנו על התמהיל נתחיל תהליך מו"מ עם מספר בנקים שיתחרו עליכם בריביות עד שנגיע להצעה הטובה ביותר. אנו נחסוך לכם את ההתרוצצויות בבנקים השונים ונעשה את כל המו"מ עבורכם. מכיוון שאין לנו אינטרס לסגור את העסקה בבנק כזה או אחר, אנחנו נסגור בבנק שייתן את ההצעה הטובה ביותר.


ללוות אתכם בחתימה על המשכנתא בבנק - לאחר שהחלטנו באיזה בנק ניקח את המשכנתא, נתאם פגישה מסודרת לחתימות.


נלווה אתכם לאחר לקיחת המשכנתא - לאחר החתימות, הבנק ידרוש מכם לבצע מספר משימות על מנת לשחרר את כספי המשכנתא בפועל. אנחנו נהיה זמינים עבורכם לכל שאלה.


מפתח לבית יעוץ משכנתאות - איתכם כל הדרך אל המשכנתא!
מה השירות שלנו כולל? image